معرفی گیاه هزاردرمان آلوئه ورا

معرفی آلبوم آموزش ویدئویی گیاه درمانگر آلوئه ورا

معرفی گیاه هزاردرمان آلوئه ورا

معرفی آلبوم آموزش ویدئویی گیاه درمانگر آلوئه ورا

آلبوم ریزمهارت های پردرآمد کوثرپرداز-آلبوم اول

در بازار کنونی وقتی در مهارت های درآمد ساز دقیق شوید و به عمق آنها نظر اندازید ، می بینید نهایت آن مهارت دسترسی صاحب فن به ابزارهایی کلیدی و بسیار جزیی و معمولی است و در حقیقت تمام پیچیدگی های پرسروصدای ظاهری مشاغل به ظاهر سخت ، رنگ و لعابی است که روی آن ریزمهارت جزیی کشیده اند. در قدیم به این مهارت کلیدی فوت کوزه گری می گفتند. نکته ای ظریف که فقط در اختیار استاد کاران حرفه ای بود و برای رسیدن به این مرحله ، نوآموز باید سال ها شاگردی می کرد و کارهای تکراری زیادی انجام می داد تا نهایتا به لب لباب یا فوت کوزه گری دست یابد.

اما روزگار عوض شده است. در عصر حاضر مشتری یعنی همان کسی که پول می پردازد کار می خواهد و اگر یک فرد عادی بتواند کار را با قیمت کمتر انجام دهد ، صد البته بیشتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت. مشتریان امروزی به یمن دسترسی به شبکه های اطلاع رسانی با هوش تر شده اند و تفاوت کارهای پرهزینه اما کم زحمت را می فهمند. آنها سرعت می طلبند و هزینه پائین و کیفیت عالی و همه این ها با دسترسی به دانش و مهارت هایی جزیی و خرد اما کلیدی و مهم امکان پذیر است.

آلبوم های ریزمهارت های پردرآمد کوثرپرداز ، کلکسیون هایی از مشاغل و مهارت هایی هستند که معمولا هیچ استاد کاری راحت در اختیار شاگردانش قرار نمی دهد. این ابزارها با وجود سادگی غالبا سخت گیر می آیند و خیلی ها حتی نمی دانند چنین ابزارها و راه حل هایی هم وجود دارد. برای جمع آوری محتویات آلبوم های ریزمهارت های پردرآمد کوثرپرداز زحمت زیادی کشیده شده و اطلاعات مختلف فارسی و زبان اصلی از منابع متفاوتی جمع آوری شده است. کاری که مطمئنا از عهده یک نفر در زمان کم ساخته نیست.

شرکت کوثرپرداز تلاش کرده تا با جمع آوری بانکی بی نظیر از مهارت های جزیی اما پرسود ، یک بانک اطلاعاتی بی نظیر در اختیار شما قرار دهد. بانکی که به پشتوانه آن می توانید هزاران فرصت شغلی برای خود در هر موقعیت و زمانی ایجاد کنید. هر محصول در یک کشوی خاص قرار داده شده و کلیه نرم افزارها و ابزارهای لازم در داخل هر کشو ریخته شده است. فایل های آموزشی فارسی و توضیحات ضروری نیز بسته به نیاز در هر کشو قرار داده شده است.

قیمت این آلبوم بی نظیر شامل چهار دی وی دی بیست هزارتومان است که با تخفیف ویژه فصلی به قیمت شانزده هزارتومان عرضه می شود. جهت خرید به وب سایت کوثرپرداز به نشانی زیر مراجعه کنید.

برای کسب اطلاع در مورد محتویات دی وی دی ها لطفا اینجا کلیک کنید.