معرفی گیاه هزاردرمان آلوئه ورا

معرفی آلبوم آموزش ویدئویی گیاه درمانگر آلوئه ورا

معرفی گیاه هزاردرمان آلوئه ورا

معرفی آلبوم آموزش ویدئویی گیاه درمانگر آلوئه ورا

آموزش ویدئویی فارسی کاشت گیاه آلوئه ورای کوثرپرداز



 

آلوئه ورا گیاه هزاردرمان ـ آموزش ویدئویی فارسی توسط شرکت کوثرپردازآلوئه ورا گیاهی است بسیار مقاوم ، بی دردسر ، قانع و با کمترین بیماری و آفت قابل تصور. این گیاه درون خود ژلی سفید رنگ دارد که داروی هزار درد است و می تواند انواع بیماری های پوستی و زخم ها و سوختگی های سطح پوست را درمان کند و جزو درمان های کاملا موثر در کاهش قند خون و بهبود سیستم گوارش و تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب می شود. در حال حاضر اگر به عطاری ها و فروشگاه های بزرگ در سطح شهر سربزنید می بینید که هر برگ های آلوئه ورا به قیمت هزاروپانصد تا دو هزارتومان به فروش می رسد و انواع عرقیجات و مربا و شربت و شامپو و لوسیون و صابون و کرم و... از آلوئه ورا به بازار عرضه شده است. در آلبوم آموزش ویدئویی فارسی کشت و پرورش آلوئه ورا شما با این گیاه جادویی معروف به گیاه هزاردرمان آشنا می شوید و یاد می گیرید که چقدر ساده در هر زمینی می توانید به راحتی آلوئه ورا بکارید و بعد از چند ماه گیاه رشد یافته ، پر از برگ در اختیار داشته باشید. آلوئه ورا نیاز بسیار کمی به آب دارد و خاک زیاد حاصلخیزی هم نمی خواهد. بیماری های آن بسیار کم است و هر سال از پای ساقه آن ده ها پاجوش و بچه آلوئه ورا سر می زند که هر کدام از آنها می توانند یک آلوئه ورای بالغ شوند. قیمت آلبوم آموزش ویدئویی آلوئه ورای شرکت کوثرپرداز روی دوعدد دی وی دی چهارده هزار و پانصد تومان است و علاقه مندان جهت تهیه می توانند به شیوه تشریحی در انتهای این مطلب مراجعه کنند.

قابل ذکر است که همراه با این محصول شما می توانید یکی از دی وی دی های رایگان کوثرپرداز را نیز هدیه بگیرید.لیست دی وی دی های هدیه را می توانید در نشانی زیر مشاهده نمائید.

http://kowsarpardaz.com/index-gifts.htm


********

****


می توانید لیست کامل محصولات آموزشی کوثرپرداز را به صورت فایل ورد مستقیما در کامپیوتر خود داشته باشید.

http://www.kowsarpardaz.com
******
دانلود رایگان
لیست کامل محصولات کوثرپرداز
به فرمت فشرده زیپ
به فرمت فایل ورد
شامل لیست کامل محصولات
آموزش علوم و مشاغل و رزمی

http://s2.picofile.com/file/7169686555/kowsarpardaz2_tel_77788466.gif

روش خرید محصولات کوثرپردازhttp://www.kowsarpardaz.com
تلفن تماس:02177788465الی 8

ادامه مطلب ...

همه چیز در باره آلوئه ورا

گونه شناسی:

اکسید معجزه آسای آلوئه ورا گیاه «آلوئه ورا» گیاهی است که به طور عمده در مناطق خشک رشد می کند. آلوئه ورا با اینکه به خانواده زنبق تعلق دارد اما در ظاهر شباهت بسیار زیادی به کاکتوس دارد. در بین بیش از ۲۴۰ گونه آلوئه ورا چهار نمونه آلوئه ورا تشخیص داده شده که دارای ارزش غذایی هستند.


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بیماری های گیاه آلوئه ورا (آلوورا )

1-‌ پوسیدگی ریشه:
 که از آبیاری زیاد ایجاد می‌شود لازم به ذکر است توصیه‌های اشاره شده در کاشت حتماً رعایت شود.
2-‌ بیماری لکه سیاه:
 که در اثر گزش حشرات و تخم‌ریزی آنها روی برگ‌های آلوئه ورا (آلوورا )  ایجاد می‌شود که این لکه فقط در پوست است و به ژل داخل برگ نفوذ نمی‌کند و مصرف این‌گونه برگ‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند.
3-‌ شپشک آرادآلود:
 این بیماری قال پوستی است که در اثر آبیاری غلط (باران یا پاشیدن آب با شیلمگ روی برگ‌ها) بوجود می‌آید که در صورت مشاهده این برگ‌ها باید آنها را جدا کرده و از مزرعه خارج کرد.

در این جا نیز برای شما مطالبی در رابطه با برداشت گیاه آلوئه ورا (آلوورا ) ارائه می دهیم :

برداشت گیاه آلوئه ورا (آلوورا )  :محصول آلوئه ورا (آلوورا )  برگ‌های آن می‌باشد که ژل داخل آن قابل استفاده برای مصارف خانگی و صنایع غذایی و داروئی، آرایشی و بهداشتی و پوشاک و ... .
توجه: ساقه گل دهنده قابل استفاده نمی‌باشد و زمانی که این گیاه شکوفه می‌کند به سن بلوغ رسیده و زمان برداشت آن می‌باشد.
به دلیل این‌که هنگام برش برگ‌ها، مقدار زیادی از املاح با ارزش این گیاه بیرون می‌ریزد و از بین می‌رود به همین خاطر شایسته است چنانچه بخواهیم از خواص کامل با ارزش این گیاه بهره‌مند شویم هنگام برداشت این گیاه را از سطح خاک قطع نموده و بوته کامل را به محل فراوری و ژل‌گیری انتقال دهیم. ولی چنانچه بخواهیم برگ‌های آلوئه ورا (آلوورا )  را یکی‌یکی جدا کنیم با احتیاط برگ‌ها را از پایین از قاعده از آن قسمت که شبیه پوست پیاز است به آرامی برش می‌دهیم تا به رگ برگ‌های بعدی آسیبی نرسد و جهت حمل محصول برداشت شده باید به شکلی بسته‌بندی شود که برگ‌ها آسیب نبیند و از کامیون‌های بهداشتی و یخچال‌دار استفاده شود.


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

آلوئه ورا: یک داروخانه در یک گیاه

در این داروخانه ویتامینهای A,E,C,B1,B2,B6,B12 و اسید های چرب که موجب رفع التهاب معده، روده بزرگ و روده کوچک شده و همچنین گیلو پروتئین که در دو تورم را بر طرف می کند ژل این گیاه به میزان معینی مسهل ومانعی است برای تشکیل سنگ کلیه و یا دفع ان.وجود آنترا کوئین در این گیاه موجب درمان زخم های درونی و بیرونی می شود.

این گیاه به تنهائی نه تنها داروخانه ای است بلکه یک علت وجود مواد معدنی از قبیل :آهن ، کلسیم ، سدیم ، مس ، پتاسیم ، روی ، کلر و منگنز معادن غنیی را در دل خود نهفته دارد.

این گیاه به علت خواص ضد میکروبی درمانی است برای سوختگی ، اگزما، تاول، گزیدگی زنبور ، بریدگی ، کوفتگی ، آکنه و...مبتلایان به مرض قند ، چربی خون و روماتیسم براحتی می توانند سلامتی خود را با مصرف این یاه بدست اورند.

گیاه آلوئه ورا چاره ای است برای کسانی که از ریزش مو رنج می برند. این گیاه با اکسیژن رسانی به سلولها سبب نرمی بافت پوست شده و سلولهای مرده را از بین برده باعث رشد سلولهای جوان می شود. به دلیل نزدیک بودن phاین گیاه به phپوست در ساخت لوسیون و گلد کرم از این گیاه بهره زیادی برده می شود.


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

شربت و نوشیدنی آلوئه ورا

طرز تهیه ی شربت آلوئه ورا ( آلوورا ) شربت آلوئه ورا

ژل شفاف ( شسته شده ) جدا شده از یک برگ عصاره
1 عدد لیموترش تازه و یا کنسانتره پرتغال
6 - 5 قاشق غذا خوری عسل
4 لیوان آب

در روش اول تمام مواد را درون مخلوط کن ریخته و بـه مدت 2 دقیـقه میکس کنید تا مخلوط یکدست شود. سپس چند تکه یخ به شربت آماده شده اضافه کرده و یا شربت را به مدت 2 ساعت دریخچال قراردهید تا کاملا خنک شود و سپس میل نمایید.
درصورتیکه مایل بودید شربت مطبوع تر پالپ دار( به همراه قطـعات کوچک ژل ) تهیه نمایید ، می تـوانید 5 سانتیمتر ژل را به قطعات 2 × 2 میلیمتربریده و آنها را به شربت آماده بیفزایید.

روش دوم عصاره لیموترش ، عسل و آب را درون میکسربا هم مخلوط کرده ، سپـس ژل جـدا شده از بـرگ کـه قبلا به قطـعات کـوچک بریده و یا ساطـوری شـده را به مخـلوط حاصل بیفزایید و خنک میل نمایید .


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...